– امروزه استاندارهای بینالمللی ایزو ۹۰۰۰ کیفیت را به عنوان کلیه ویژگی های یک چیز (هدف کلی خدمت یا محصول یا یک فرایند، یک فعالیت ، یک سیستم، یک سازمان، یک شخص یا ترکیبی از همه این ها)که قدرت پاسخگویی به نیازهای معین را در خود دارد، تعریف نموده است.… بیشتر »
آرشیو برای: "آذر 1401, 19"
– حکمت، سعید، پزشکی قانونی، انتشارات دانشگاه شهید بهشتی، ۱۳۶۶، ص ۴۸٫ ↑ – جعفری لنگرودی، (دکتر) محمد، نشریه دانشکده علوم و حقوق سیاسی دانشگاه تهران، شماره ۲۱، اسفند ۱۳۵۸، ص ۱۴۳٫ ↑ – حر عاملی، شیخ محمد بن الحسن، وسایل الشیعه، مکتبه الاسلامیه، جلد… بیشتر »
۲-۳-۳) صدای مشتری صدای مشتری مبین خواسته و نیازمندی مشتری از محصول و یا خدمت مورد بررسی است. این موارد شامل تمایلات، انتظارات و نیازمندی های مشتری میباشد. صدای مشتری، به روش های مختلفی از قبیل مصاحبه مستقیم با مشتری، بررسی گروههای متمرکز و گزارشات… بیشتر »
چنانچه از نوشته های پژوهشی بر میآید بررسی ها بیشتر بر حمله جسمانی و در برخی موارد بر خشونت روان شناختی متمرکز بوده داده ها در مورد میزان همراهی انواع خشونت، نگرش زناشویی زنان قربانی خشونت و نحوه اسناد دهی آن ها اندک است (همان). باکوم و اپشتاین(۱۹۹۰)… بیشتر »